Altanet

Consultanta achizitii hardware

 

Va putem oferi, prin partenerii nostri, o gama variata de produse hardware necesare pentru implementarea sau modernizarea infrastructurii sau sistemelor informatice:

  • Servere - Tip tower sau montabile in rack standard de 19 inch;
  • Staţii de lucru - uzuale (office) sau dedicate (procesare grafica, video, CAD);
  • Echipamente de retea si securitate - switch-uri, routere, firewall-uri;
  • Accesorii - monitoare, imprimante, etc.


Consultanta pentru achizitii include:

  • Analiza echipamentelor existente, finalizata printr-un raport de optimizare a utilizarii;
  • Analiza cerintelor functionale ale sistemului;
  • Alegerea si dimensionarea echipamentelor pentru ca sistemul sa fie functional in ansamblul sau;
  • Negocierea preturilor in functie de echipamente;
  • Negocierea preturilor pentru o eventuala instalare / punere in functiune (unde este cazul);
  • Supervizarea lucrarilor de instalare / punere in functiune (unde este cazul);
  • Urmarirea garantiei.


De la conceperea unei configuratii viabile in raport cu nevoile dumneavoastra concrete, pana la achizitia echipamentelor si instalarea acestora, firma noastra o sa va insoteasca pas cu pas de-a lungul intregului proces.


Nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon 0351 439 464, in intervalul orar 09:30-18:30.
Asistenta telefonica se taxeaza cu 35 RON /ora + TVA si este gratuita pentru beneficiarii abonamentelor noastre de service si mentenanta, abonamente pe care vi le recomandam pentru o buna intretinere a echipamentelor dumneavoastra si, mai ales, pentru a preveni evenimentele nedorite.

Sus