Altanet

Mentenanta IT - PACHET MEDIU

 

Pachetul mediu este potrivit pentru o retea de la 7 pana la 15 sisteme si asigura:

  • 8 ore de asistenta lunara, adica intre 2 si 4 deplasari ale reprezentatului ALTANET ce se va ocupa de intretinerea calculatoarelor si echipamentelor integrate in abonament, la sediul firmei dumneavoastra.
  • 8 interventii la cerere, reprezentand in total 4 ore de deplasare a reprezentantului ALTANET la sediul dumneavoastra.
  • suport tehnic gratuit prin telefon si/sau email, in intervalul orar 09:00 - 21:00, de luni pana vineri.


Cum functioneaza
Alaturi de pachetul mediu prin care beneficiezi de serviciile de mai sus, trebuie sa selectezi tipul de abonament potrivit pentru fiecare echipament din reteaua dumeavoastra:

ABONAMENT HARDWARE
Acest tip de abonament asigura buna functionare fizica a sistemelor si a echipamentelor prin efectuarea periodica a operatiilor de intretinere recomandate de producatori.

Pentru fiecare sistem sau echipament, abonamentul acopera:

 

  •  Consultanta de specialitate in cazul achizitiei de componente si sisteme;
  •  Gestiunea inventarului hardware;
  •  Service hardware gratuit, garantie 12 luni pentru manopera;
  •  Revizie fizica a sistemului o data pe luna;
  •  Curatare exterioara a sistemului o data pe luna;
  •  Curatare interna a sistemului trimestrial;
  •  Optimizare hardware semestrial.

 

 

 


ABONAMENT SOFTWARE
Acest tip de abonament asigura buna functionare software a sistemelor prin efectuarea periodica a operatiilor de intretinere recomandate de producatori.
Astfel se previne riscul defectiunilor accidentale cauzate de configurarile incomplete sau eronate si de uzura software normala.

Pentru fiecare sistem sau echipament, abonamentul acopera:

  • Consultanta pentru selectia pachetelor software si pentru licentiere;
  • Back-up lunar al documentelor;
  • Gestiunea back-up-urilor si a inventarului de licente;
  • Optimizare software lunar;
  • Service software gratuit;
  • Instalari/dezinstalari/upgrade software cu licentele clientului;
  • Revizii software o data pe luna;
  • Configurarea programelor si a aplicatiilor;
  • Interventii software la cerere.


ABONAMENT COMPLET
Acest tip de abonament asigura buna functionare fizica si software a sistemelor si a echipamentelor prin efectuarea periodica a operatiilor de intretinere recomandate de producatori.

Pentru fiecare sistem sau echipament, abonamentul acopera:

  • Consultanta de specialitate in cazul achizitiei de componente si sisteme;
  • Consultanta pentru selectia pachetelor software si pentru licentiere;
  • Gestiunea inventarului hardware;
  • Service hardware gratuit, beneficiind de garantie pentru manopera - 12 luni;
  • Revizie fizica si software a sistemului o data pe luna;
  • Curatare exterioara a sistemului o data pe luna;
  • Curatare interna a sistemului trimestrial;
  • Optimizare hardware semestrial;
  • Back-up lunar al documentelor;
  • Gestiunea back-up-urilor si a inventarului de licente;
  • Optimizare software lunar;
  • Service software gratuit;
  • Instalari/dezinstalari/upgrade software cu licentele clientului;
  • Revizii software o data pe luna;
  • Configurarea programelor si a aplicatiilor;
  • Interventii software la cerere.

 


De ce sa alegeti unul din pachete?

  • Serviciile incluse in abonament vor fi executate de catre reprezentantul nostru la sediul firmei dumnoavoastra, in zilele si la orele stabilite de comun acord (in oricare din zilele lucratoare, in intervalul orar 09:00 - 21:00).
  • Pachetul iti ofera gratuit suport tehnic prin telefon sau email. Apeland la acest serviciu, vei primi informatii detaliate despre cum poti remedia simplu si rapid problemele tehnice aparute la diferite echipamente si vei fi asistat pas cu pas in rezolvarea problemei.
  • Daca defectiunea este grava si nu poate fi rezolvata prin telefon sau email, un reprezentant ALTANET se va deplasa in cel mai scurt timp la sediul firmei dumneavoastra pentru a efectua reparatia necesara.


Pachetul mediu asigura 8 interventii neplanificate, insemnand un total de 4 ore.

Interventiile suplimentare se taxeaza conform tarifelor de mai jos:

 

  Luni-Vineri Zile nelucratoare
Interval orar 09:00 - 21:00 35 lei/ora 50 lei/ora
Interval orar 21:01 - 08:59 100 lei/ora 100 lei/ora

*Preturile nu includ TVA. Minim facturat o ora.

  • Daca reprezentantul ALTANET constata ca defectiunea este severa si nu poate fi remediata pe loc, reparatia va fi efectuata la sediul firmei noastre, transportul si manopera fiind gratuite.
  • Pentru perioada efectuarii reparatiilor, iti punem la dispozitie echipament de schimb, pentru care chiria se plateste separat de abonament, pentru numarul de zile in care a fost folosit echipamentul.
  • Daca optati pentru piesele de schimb din oferta noastra, veti beneficia de discount-uri substantiale, de reducere la chiria echipamentelor de schimb, precum si garantie la manopera egala cu perioada de garantie a pieselor.


COSTURI
Pretul pachetului mediu este de 250 lei/luna.

* Abonamentul hardware(nu include valoarea pieselor de schimb)

  • 20 lei / sistem* /luna (pentru statiile de retea sau standalone);
  • 15 lei / echipament/ luna (pentru routere, switch-uri, imprimante, scannere, etc.).


* Abonamentul software

  • 20 lei / sistem* / luna (pentru statiile de retea/ standalone).


* Abonamentul complet

  • 30 lei / sistem* /luna (pentru statiile de retea sau standalone);
  • 15 lei / echipament/ luna (pentru routere, switch-uri, imprimante, scannere, etc.).


*un sistem este compus din: unitate centrala, monitor, tastatura, mouse, boxe, modem extern, cdrom/cdwriter extern.


Exemplu de calcul: Pachetul mediu, abonament complet

 

10 sisteme, 2 imprimante: 580 lei/luna.
Abonament = 250 lei
5 sisteme = 10 x 30 = 300 lei
2 imprimante = 2 x 15 = 30 lei
Total = 580 lei
 

 


MODUL DE ACHIZITIE SI PLATA


Plata se poate face numerar, prin transfer bancar sau prin mandat postal.

  • Numerar:
    • la sediul firmei SC ALTANET SRL;
    • adresa: Bvd. Oltenia, Nr. 61C, parter, Craiova;
    • intervalul: in orice zi lucratoare, intre orele 10-17.
  • Transfer bancar:
    • In contul: SC ALTANET SRL,;
    • Banca:     Banca Translivania;
    • Cont IBAN:      RO40 BTRL 0170 1202 A283 45XX.
  • Mandat postal:
    • Pe adresa SC ALTANET SRL, Bdv. Oltenia, Nr. 61C, parter, Craiova;
    • Plata se face in lei, la cursul BNR din ziua platii.


BENEFICII

Care sunt beneficiile in stiuatia in care apelez la serviciile oferite de ALTANET:

  • Instrumente profesionale de conducere a afaceri fara probleme in administrarea retelei de calculatoare.
  • Vizite periodice ce asigura intretinerea retelei de calculatoare;
  • Intretinerea echipamentelor ce asigura o buna functionare a echipamentelor pe o durata indelungata;
  • Servicii informatice de calitate ce raspund la cerintele pietei;
  • Pe toata perioada efectuarii raparatiilor, beneficiati de un echipament de schimb pentru care chiria se plateste separate de abonament, aferent numarului de zile in care echipamentul a fost folosit.
  • Discount pentru chiria echipamentelor de schimb si garantie la manopera in cazul achizitiei de piese de schimb;

Sus